Tevreden klanten
“Als ik een vraag heb, weet ik dat het in orde gaat komen.”
– Hans van Hest, Verzekeringsadviseur
Verzekeringsadviseur Hans van Hest heeft een Leuvens kantoor met 5 verzekeringsexperts. Hans van Hest is naast zijn werk als verzekeringsadviseur ook verantwoordelijk voor personeel, praktische zaken en brandbeveiliging. Voor dat laatste aspect vertrouwt hij al vele jaren op Brandbeveiligingshop. Een toevallige samenwerking, die ondertussen uitgegroeid is tot een echt vertrouwensband.
“Ik werk graag samen met lokale ondernemers van een KMO.” vertelt Hans. “Bij een heel groot bedrijf ben je als kleine zelfstandige uiteindelijk vaak maar een nummer en niet zo belangrijk. Bij lokale ondernemers voel je ook meer de betrokkenheid. Het is ook leuk om het bedrijf te zien groeien. We kwamen eerder toevallig bij Brandbeveiligingshop, maar blijven bewust omdat we meer dan tevreden zijn.”
Meer dan brandblussers keuren
“Alles verloopt zoals het voor ons moet verlopen. Dat betekent voor ons met zo weinig mogelijk omkijken ernaar. Jaarlijks krijgen we een telefoontje voor de keuring en die wordt dan stipt uitgevoerd. We krijgen van de technicus ook verder advies van wat er nog niet in orde is of verbeterd kan.”
“Als verzekeringsadviseur weet ik uiteraard de klepel wel hangen over brandblussers, maar het is toch interessant dat je ook advies kan vragen over aspecten waar je misschien minder vertrouwd mee bent. Zoals evacuatieplannen.”
“Snel, vlot en eenvoudig. Uiteindelijk is dat voor iedere ondernemer heel belangrijk.”
Bereikbare expertise
“Wat een groot verschil is met andere bedrijven is de bereikbaarheid en expertise. Iedereen die je spreekt heeft de wetgeving écht goed onder de knie heeft.”
“Soms sta ik bij een klant en bel ik snel naar jullie voor advies,” vervolgt Hans “en dan heb ik meteen mijn antwoord. Dat mensen de telefoon oppakken is echt geen algemeenheid meer tegenwoordig.”
“Als ik jullie in één woord moet beschrijven dan is het betrouwbaar.”
Wil om te helpen
“Een goed gevoel na een contact is belangrijk. Bij de mensen die ik aan de lijn krijg, krijg ik nooit het gevoel dat ik word afgescheept. Daarom dat ik mijn klanten ook altijd Brandbeveiligingshop aanraadt.”
“Alles wordt goed opgevolgd, zodat ik ook weet dat ik er geen omkijken naar heb én dat het wettelijk voor de verzekering in orde zal zijn.”
Hoe helpen wij Hans?
Underpromise & overdeliver.
– Hans van Hest
Wie is Hans van Hest?
Hoe ben je in de verzekeringssector terechtgekomen?
Eerder bij toeval. Mijn broer werkte bij een bank en ze waren toen op zoek naar goede kandidaten. Mijn broer had me toen aangeraden om contact op te nemen met de personeelsdienst.
Een week erna, toen ik met een tentje aan het kamperen was met mijn vriendin in Frankrijk, kreeg ik het goede nieuws. Na mijn avonturen bij KBC ben ik dan begonnen als zelfstandige verzekeringsagent.
Wat vind je belangrijk in je eigen dienstverlening?
Een goede service, correcte verzekering en vooral goede schaderegelingen zijn de motor van ons bedrijf. Je wilt bij een schadegeval zo weinig mogelijk miserie voor de klant. Die hebben al genoeg aan hun hoofd bij een schaderegeling, zeker bij bedrijven.
Daarnaast staan we er ook wel op om realistisch te zijn. We zeggen nooit “Alles komt 100% in orde.” We gaan onze uiterste best doen, maar vooraf doen we daar geen beloften over. Underpromise & overdeliver.
Waar ben je trots op?
Het team dat we de afgelopen jaren gebouwd hebben. Iedereen heeft de neus in dezelfde richting. Daardoor kunnen we ook mooi groeien. Zowel het bedrijf als de werknemers. Zo kunnen we uiteindelijk ook onze klanten beter helpen.
Advies nodig? Onze experten staan klaar om jou te helpen.
Advies nodig?
Stel je vraag via dit formulier en onze experten helpen je zo snel mogelijk verder!